måndag 17 november 2008

Entusiasm och kreativitet

Oj, visst fan, den där bloggen igen. Något måste skrivas… annars tror de jag är död… Hej hej. Jag har det så bra…

Jag har det så bra…

Tack för allt jag minns
Tack för allt som finns
Tack för stenar, tack för älv
Tack för renar, tack för fjäll
Jag har det så bra…
Jag har det så bra…
Du dum dum dum dum…
Så bra…
Dum dum…
Så braaaaa…

Där ser ni, när hjärnan är tom glider man hur lätt som helst in på något. Nu vet jag inte om jag kunde direktcitera texten helt korrekt ur minnet, men det bevisar i alla fall att jag har lätt för att associera till Per Åhlins mästerverk Dunderklumpen. Det blåser en storm över Jorm, som sagt.


Nu fick jag dåligt samvete över det dåliga inlägget, imorgon får jag skriva om något vettigare. Kommer jag inte på något då heller så får det bli... låt oss säga... You tube-rasismen. Ett sjukt irriterande koncept som jag går närmare in på i nästa inlägg. Eventuellt.

2 kommentarer:

peggy sa...

haha oj så ointelligent detta inlägget var!! det gjorde mej mycket förvånad :P

Filip Lindkvist sa...

Det var lite av poängen med det. I brist på idéer får man försöka skoja till sin brist på idéer... typ.